G Suite

CAP10 benytter en lang rekke skytjenester. Noen av disse er for produktivitet og kontorstøtte for våre kunder, mens andre er verktøy vi bruker selv for at vi skal kunne håndtere kompleks IT på en trygg og effektiv måte.

CAP10 har et stort fokus på G Suite/GCP og Chrome. Alle våre ansatte har credentials eller sertifiseringer på G Suite og Chrome og vi bygger hele tiden mer erfaring rundt denne plattformen.

Vi har migrert og arrangert introkurs i G Suite i mange år. Om du og din bedrift vurderer G Suite kan du snakke med oss om prosessen og hvilke step som er nødvendig for at overgangen skal bli smidig og sluttresultatet godt.

Kjør grundig prosess

  • Rådgivning/avklaring
  • Kartlegging/Design
  • Bevisstgjøring av styrker og svakheter
  • Leveranse av lisenser og Chrome-enheter
  • Migrering av data
  • Oppsett og tilpasninger av struktur og rettigheter
  • Sørge for merverdi
  • Administrasjon (bruker-admin, plug-ins, sterk autentisering etc.)
  • Brukersupport (HelpDesk med rask responstid)
  • Opplæring/kursing (Standard CAP10 introkurs for G Suite)

Velger du CAP10 så velger du samtidig en større sannsynlighet for å få mer effekt ut av nye muligheter med Google sin teknologi.

Hvorfor G Suite?

Det er en grunn til at de fleste universitetsmiljøer og startups velger Google. G Suite er skybasert og perfekt for miljøer hvor man vil samarbeide i realtid og nå sine data med verdens beste søketeknologi. Mange av våre kunder benytter delvis Microsoft og delvis G Suite slik at man kan trekke det beste ut fra flere teknologier. For eksempel er det en del av våre kunder som har valgt å fortsette med Mail, Kalender og Office-pakken fra Office 365 men benytter Google for skylagring, søk og sanntids samarbeide. Hvordan man velger å sette opp dette er et resultat av dialog og bevisstgjøring av muligheter, styrker og svakheter i de forskjellige teknologiene.

Siden G Suite er skybasert og en del av Google Cloud Platform (GCP) så er terskelen lav for å få til helt ny type digital støtte. Med G Suite og GCP er det enklere å få til spesiell funksjonalitet for din bedrift uten å bruke store ressurser på omfattende utviklingsprosjekt. Eksempler på dette er scripting/automatisering av arbeidsrutiner, benytte AI for å tolke eller visualisere dine data eller realisere digitale skilt. Et annet område er å få til en god løsning for det virtuelle møterommet.

Det fysiske og virtuelle møterommet

CAP10 leverer komplette løsninger for både det fysiske og virtuelle møterommet. Vi er premium reseller for Hangouts Meet HW og Google Jambord og vi samarbeider med SenseON som tar for seg det fysiske møterommet med lyd/lys, farger, design av rommets løsninger og valg av møbler og annet.

Ta kontakt

Det er gratis, uforpliktende og starten på noe verdifullt for deg og din bedrift

Salg

salg@cap10.no
Akersgata 7, 0158 Oslo

Support

21 08 79 00
Tast #2
support@cap10.no
Last ned fjernstyring
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.